Доставка і оплата, повернення товару

Ознайомитись з нашим Публічним договором (офертою) можна тут.

Як оформити замовлення?

На сайті beoplay.com.ua оформити замовлення можна в будь-який час.

Найближчим часом після цього ми зателефонуємо Вам, щоб уточнити дані по замовленню.

З будь-яких питань Ви завжди можете зв’язатися з нами за телефоном (097) 444-4115 або напишіть нам повідомлення в ViberTelegramWhatsapp, і ми дуже скоро Вам відповімо.

Також прийом замовлень здійснюється за телефонами: (097444-4115, (063) 269-7076

 Як отримати товар?

1. Самовивіз з салону в м.Київ, вул. Володимирська, 48 (безкоштовно).

Безкоштовний, найзручніший та комфортний спосіб забрати замовлений товар у зручний для Вас час, з можливістю отримати професійну консультацію та додаткові рекомендації щодо користування обладнання Bang & Olufsen.

2. Адресна доставка в межах Києва

·         Оформіть замовлення на сайті, або зателефонувавши (097) 444-4115, (063) 269-7076.

·         Якщо Ви оформили на сайті, то в полі Побажання до замовлення вкажіть спосіб доставки. В будь-якому разі ми додатково уточнимо адресу і спосіб доставки Вашого товару.

·         Вартість доставки безкоштовна за умови попередньої оплати за товар: на банківський рахунок або готівкою кур’єру під час доставки. В окремих випадках, за домовленістю з замовником ми можемо обрати доставку Кур’єрською компанією замість доставки нашим кур’єром; в цьому випадку вартість доставки також безкоштовна.

3. Доставка кур’єрськими компаніями в межах Києва та по всій Україні

Усі замовлення можуть бути доставлені кур’єрськими компаніями, наприклад «Нова пошта», Укрпошта та ін. Вибір кур’єрської компанії для доставки замовлення в кожному конкретному випадку здійснюється за домовленістю з замовником.

Доставка замовлення по Україні безкоштовна за умови повної передплати за замовлення. При оплаті наложеним платежем отримувач сплачує доставку йому замовлення  і пересилання грошового переказу назад. Після відправлення замовлення клієнт отримує Номер експрес-накладної, що дозволяє відстежувати відправлення, а після надходження товару до пункту видачі він отримує СМС-повідомлення.

Термін доставки кур’єрськими компаніями може залежати від графіка доставки в ваш регіон, але зазвичай становить 1-3 дні. Також зауважимо, що доставка «до дверей» замовника може зайняти додатково 1-2 дні.

Якими способами можна оплатити товар?

·         Безготівкова оплата

·         Готівкова оплата

·         Платіжними картами Visa і MasterCard

 

Перевірка замовлень

Одержувач при отриманні Замовлення має підписати Експрес-накладну. Підпис Одержувача на Експрес-накладній підтверджує, що:

·         Замовлення отримане ним в належному стані і його вміст відповідає якісним та кількісним умовам, в повній комплектації;

·         Замовлення оглянуте Одержувачем та відсутні будь-які пошкодження пакування та вмісту, а також сліди розпакування;

·         Одержувач ознайомлений з правом пред’явлення будь-яких претензій до Виконавця щодо Замовлення до моменту його отримання, а також ознайомлений із можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця в порядку, вказаному в Публічному договорі (оферта).

Чи можна сплатити карткою за замовлений товар?

Так, Ви можете оплатити замовлення карткою − онлайн або при отриманні у нашому салоні.

Щоб оплатити карткою в салоні, при оформленні замовлення виберіть спосіб оплати Оплата при отриманні замовлення.

Щоб оплатити замовлення онлайн:

  1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.

  2. Виберіть спосіб оплати Оплатити зараз за допомогою Liqpay.

  3. Вкажіть, як саме ви хочете здійснити оплату: через Masterpass чи онлайн карткою.

  4. Завершіть оформлення замовлення.

  5. Далі ви перейдете на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату.

Щоб отримати товар, який був сплачений онлайн, потрібно надати документ, що посвідчує особу.

Важливо: при оплаті замовлення картою будь-якого банку існують обмеження від платіжної системи на кількість платежів та максимальну суму платежу.

Сума платежів однією карткою на протязі однієї доби не повинна перевищувати 140000 грн.

Отримати замовлення, сплачене онлайн на сайті може особа, чиї дані були вказані в полі «Отримувач» при підтвердженні заявки на сайті.

Отримання замовлення можливе з посвідченням особи.

Як оплатити товар за безготівковим розрахунком?

Розділ про безготівковий розрахунок замінити на:
Після оформлення замовлення на вашу електронну адресу буде вислано рахунок з необхідними реквізитами для оплати.

Після отримання рахунку, будь ласка, надішліть реєстраційні дані відповідно до листа з рахунком на адресу ak@beo-store.kiev.ua.

Ми зв’яжемося з вами або надішлемо повідомлення щодо відправлення замовлення до відділення перевізника, а також повідомимо про плановану дату отримання товару в магазині або за вашою адресою.

При отриманні замовлення в пакеті документів ви отримаєте товар, видаткову накладну, рахунок-фактуру та гарантійний талон.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар, придбаний на нашому сайті або в салоні протягом 14 календарних днів від дня купівлі. Для цього запакуйте придбаний товар: складіть його без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що нічого не забули в комплекті і Ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

Принесіть товар, що збираєтеся повернути, або перешліть його поштою на адресу нашого салону: 01054 Київ, вул. Володимирська, 48. Оплата доставки – коштом відправника.
Чек надсилати не обов’язково.

Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення за контактними телефонами або в месенджерах Viber, Telegram, WhatsApp. При цьому вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки.

Зазвичай гроші повертаються за 2–5 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Поширити новину: