Гарантійне обслуговування в сервісному центрі

Ви можете звертатися за гарантійним і негарантійним обслуговуванням в Салон Bang & Olufsen за адресою Київ, вул. Володимирська, 48. Тел. (044) 531-9017.

При зверненні з собою необхідно мати:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон.

Гарантія на продукти Beoplay та Beolit надається на термін 24 місяці. Будь ласка, під час покупки перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі.

 

Щоб обміняти або повернути товар –

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів, самостійно доставивши товар в Салон або за допомогою служб доставки.

Умови повернення: для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек та товар в упаковці. Ми повернемо вам гроші в день повернення товару за умов:

  • якщо товар не перебував у користуванні і не має слідів: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.

 

Гарантійне обслуговування не надається, якщо

  • присутні механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб.
  • порушені правила використання, викладені у експлуатаційних документах;
  • здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт чи змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, спричинені клієнтом, або пошкодження, які виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (під дією рідини, запилювання, потрапляння всередину товару сторонніх предметів і т.ін.);
  • пошкодження внаслідок дій природного стихійного лиха;
  • пошкодження, що виникли внаслідок аварійного підвищення або пониження напруги в електромережі або неправильним підключення до електромережі;
  • пошкодження, що виникли внаслідок дефектів системи, в якій використовувався цей товар, або в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або с порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, що не входить в комплект виробу.